sobota, 11 sierpnia 2012

dress in oriental style

Znacie moje zamiłowanie do kolorów. Wiecie również, że mam słabość do różnych wzorów, szczególnie tych orientalnych. W dzisiejszym zestawie połączyłam obie moje miłości. Tą sukienkę znalazłam w jednym z Indyjskich sklepów tu na Cyprze. Często robie tam zakupy, bo rzeczy są po prostu unikatowe a nie takie jak w sieciówkach. Poza tym lubię poszperać w takich miejscach bo mają swój klimat.

Czy podoba Wam się ten zestaw ?


 on photos up Katerina

dress - Indian Shop
wedges - Shoe box ( local store )
straw bag - Atmosphere 
sunglasses - Erroca
white/gold/red bracelets - DirtyLush

You all know my love for colors. You all know also that I have a weakness for a variety of designs, especially the oriental. In today's set I combined both of my love. I found this dress in one of the Indian stores here in Cyprus. Often I do shopping there, because things are simply unique. Besides, I like to rummage in such places because they have their climate.

Do you like the set?

20 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe są te dziergane bransoletki! ciekaw jestem czy moja przyjaciółka, uwielbiająca robić na drutach, potrafi takie stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze warto sie jej zapytac ;) ja jesli chodzi o dzierganie jestem zupelnym antytalenciem ;))))

      Kasia

      Usuń
  2. wyglądasz znakomicie ;) piękne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutko Ci w takim zestawie. :)

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Heey I really like your blog, very special :)
    would you like to follow each other?

    xx BBella
    justyled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie sukienki<3 Pięknie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pięknie i kolorowo! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jak najbardziej mi się podoba .....Ja uwielbiam Twoje zestawy, są świetne, kolorowe, a co najważniejsze TY sama zawsze wyglądasz pięknie i z wielka klasą je pokazujesz :)))pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cute looK! Love all of your bracelets and the pop of red! xx

    -Lauren

    http://adornlafemme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz nieziemsko <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVELY POST SWEETIE! WISH YOU A NICE SUNDAY!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka, a stylizacja urokliwa :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags