czwartek, 30 sierpnia 2012

i'm a dots lover...

Uwielbiam nosić kropki. Czuję się wtedy wyjątkowo romantycznie i elegancko. Ten trend przypomina mi złote lata pięćdziesiąte. Myślę, że był to najlepszy czas dla kropek. Piękne suknie, styl Jackie Kennedy ... Uwielbiam ten okres w modzie. Dziś jest nadal obecny i powraca co jakiś czas. Widoczny na  bluzkach, spódnicach lub sukienkach w stylu lat 50 tych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba dzisiejszy mój zestaw. Tym razem mój wybór padł na beżową spódnicę...



I love myself in dots. I feel romantic and chic in the same time. Reminds me of golden fifties. I think that was the best time for dots. Lovely dresses, style of Jackie Kennedy ... Love that moment in fashion. Today still present, coming back once a while in blouses, skirt, even in dresses of 50's style.
My choice was a skirt in a bright beige color. Hope you will like it...





skirt - Atmosphere
blouse - no name
belt - flea market
shoes - The Style Lounge ( local store )
bracelet with skull - CZAKI BRANSOLETKI

24 komentarze:

  1. lata 50 były naprawdę łąskawe dla kobiety. piękna kroje podkreślajace sylwetkę, delikatne kolory..tylko zbyt duży gorset społeczny:) ale nie można mieć wszystkiego;)

    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna spodniczka! ; )
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :D --- > hahoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te naklejki to mogłabyś sobie okleić...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka i świetne buty :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute outfit!
    Thanks for visiting and following my blog. I'm following you back. :-)
    WhiteCloset Fashion Blog
    Twitter
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  6. I love dots as well, amazing skirt!! You've got such a lovely blog, I was wondering if you would like to follow each other?

    Let me know :)

    Kisses, Mary
    http://teenfashiondiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka i biżuteria świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieca stylizacja :) podoba mi sie.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. You are very pretty! ANd you have a gorge blog :)
    Would you like to follow each other? :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna spódniczka! Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute outfit! The polka dot skirt is adorable!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW !!! Spódniczka jest naprawdę wyjątkowo piękna ! Poza tym cudowne zdjęcia, jak z zagranicznych blogów ! Buty też świetne ! :)

    pozdrawiam serdecznie
    hypnotizing.fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. dziekuje... cieplo mi sie zrobilo...

      Usuń
  14. love ur skirt! btw mind to follow each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zdjęcia!!!!

    zestaw bardz mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odważna i kobieca kreacja (jak i modelka)!
    Pozdrawiam serdecznie i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty!!! Moja siostra mieszkała długo na Cyprze, spędziłam u niej wspaniałe wakacje, i cudowny tydzień w Ayia Napie z moim teraźniejszym mężem :-) Pozdrawiam serdecznie!
    styl-szyk-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam jeszcze zapytać, czy jesteście szczęśliwie żyjąc tam? Dla mnie Cypr jest najpiękniejszą krainą na świecie, miałam okazję trochę pomieszkać u mojej siostry w Mazodos pod Larnaką. Dzisiaj myślę, że chciałabym być na Cyprze, tak jak Wy i dlatego zastanawiam się, czy Wy odnalazłyście tam szczęście? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć Dziewczyny! - Kasiu i Magdo! Dziękuję bardzo za odpowiedź na moje pytanie, ogromnie się ucieszyłam widząc komentarz od Was! :-) Wasze zdjęcia przywołały moje wspomnienia, a to znaczy, że oprócz prezentacji świetnych ubrań i dodatków potraficie oddać na fotografiach urok i czar Cypru, atmosferę tam panującą... Wspaniale! Korzystajcie z tych uroków ile się da, u nas już zaczyna padać, niestety, i robi się zimno... Ja również dodaję Was do obserwowanych, ponieważ jesteście wyjątkowe:-) Pozdrawiam serdecznie, Martyna
    P.s. Lucy dołącza się do pozdrowień :-)
    P.s.2 To właśnie na Cyprze spędziłam moje pierwsze wakacje z mężem, tak nas ten kraj zauroczył, że kilka lat później znów się tam wybraliśmy w poszukiwaniu wspomnień :-)Moja siostra wyjechała z Cypru i mieszka teraz w Londynie :-) Nie znosi tamtejszej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziekujemy za pozdrowienia no i oczywiscie za to ze chetnie dolaczylyscie do grona naszych przyjaciol na Google ;) Milo nam czytac takie slowa, wiele znacza dla nas opinie naszych czytelnikow, tymbardziej cieszy nas fakt, ze podobaja Wam sie zdjecia naszych stylizacji oraz obraz jaki nimi przekazujemy.

      Pozdrawiamy i mamy nadzieje wkrotce byc z Wami w kontakcie. Milego weekendu, Kasia i Magda

      Usuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags