czwartek, 5 marca 2015

perfect couple

 Hello Everyone! Hope you all have a wonderful week so far !


If you read my blog on regular basis, you may have noticed that lately, it's been all about black looks...

Today's post won't be different ...Did I told You that I love leather pants! I love them a lot in fact, but after wearing them pretty much non stop for the past few weeks, I am ready to add one more leather look item...motorbike jacket. Don't You think these two are the perfect couple ?!


 Witam wszystkich! Mam nadzieję, że jak do tej pory mieliście wspaniały tydzień !

Jeśli czytacie mojego bloga na bieżąco, mogliście zauważyć, że ostatnio, było tu sporo  czarnych zestawów ...


Dzisiejszy post nie będzie inny ... Czy ja już  powiedziałam, że kocham skórzane spodnie! w rzeczywistości kocham je , ale po tym jak nosiłam je prawie non stop w ciągu ostatnich kilku tygodni, jestem gotowa dodać jeszcze jeden 'skórzany' element ... skórzaną ramoneskę. Nie uważacie, że tych dwoje tworzy idealną parę ?




_________________________________________

OUTFIT

kurtka / jacket - Sheinside here
sweter / sweater - Mango
spodnie / pants - Tally Weijl
skórzane kozaki / leather boots - Venezia
torba / bag - Lavaii.pl
czapka / hat - Lavaii.pl
okulary / sunglasses - Ebay

________________________________________








PERFECT COUPLE - MODNAPOLKA.pl

12 komentarzy:

  1. Fajny luźny look! Skórka jest świetna :)
    Pozdrawiam urbaniaknatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja ją uwielbiam i jesteśmy nierozłączne heheh :D

      Usuń
  2. ten sweter bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam słabość do wszelkich skórzanych rzeczy :) A to połączenie jest super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio to wręcz czuję, że to jest moja 'druga skóra' LOL ;)

      Usuń
  4. I'm loving this outfit! This sweater is my favorite part, it's so cute!

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale gęsty warkocz :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, Nice Post! and really cool Blog :)
    What about following each other?
    Lovely, Sylvie from love-love-love-lov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zwróciłam uwagę na sweter. Fajnie się wkomponował w ten skórzany look :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags