poniedziałek, 9 stycznia 2017

Pockets Zippered Bomber Jacket

Hello and happy New Year Folks ! I hope you are all well. This is my first blog post this year and I would like to welcome you in a casual style. 
Aside from the fact that I love this  burgundy shade because it works beautifully with black color,  I love the way it works so well with a gray color too. I’ve been looking for a perfectly slouchy, boyfriend fitting jacket and I found it on sammydress. I'm so happy with this purchase. Let me know if you like this look.


Witam i szczęśliwego Nowego Roku ! Mam nadzieję że wszyscy macie się dobrze. To jest mój pierwszy wpis na blogu w tym roku i chciałabym powitać Was w swobodnym stylu.
Abstrahując od faktu, że kocham ten bordowy odcień, ponieważ pięknie komponuje się z kolorem czarnym, kocham sposób, w jaki równie dobrze łączy się z szarym. Szukałam idealnej kurtki w chłopięcym stylu i znalazłam ją na sammydress. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Dajcie mi znać, czy podoba Wam się ten wygląd.













 Pockets Zippered Bomber Jacket - sammydress.com
watch - Ice-Watch




3 komentarze:

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags