piątek, 27 września 2013

wild thing

Moją miłość do zwierzęcych wzorów pokazywałam Wam już nie raz na blogu. Dzis mam dla Was kolejny taki zestaw. Tak jak w poprzednim roku także i tej jesieni szalenie modne będą zwierzęce printy. Dlatego warto zainwestować w cos tak ponadczasowego. 

Ja swoją narzutkę znalazłam na ebay. Choć z tego co zauważyłam wiele sieciówek proponuje np. odważne płaszcze lub akcesoria z tym samym printem. Na mojej liście " must have " są także buty w panterkę. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się jakieś kupić.

Tym razem ten zwierzęcy wzór zestawiłam z klasyczną czernią i brązem choć w przyszłości planuję trochę poeksperymentować, być może zabawię się w grę kolorem.

 

My love for the animal patterns I showed you many times here. Today I have for you another such set. As in the previous years as well, and this Fall will be extremely trendy animal prints. Therefore, you should invest in something so timeless.

I found my blouse on ebay. Although from what I've noticed a lot of high streets stores offers, for eg, bold coats and accessories with the same leopard PRINT. On my list of "must haves" are also shoes in leopard print . I hope that soon I can buy some.



This time I combined this animal print with the classic black and brown color but in the future I plan to experiment a bit, perhaps I could play with some colors.








on photos up Katerina

leopard blouse - Ebay
top - New Look
shorts - no name
bracelet - Invuu London here
watch - Ice-Watch
shoes - Shoe Box
bag - Corso Italia

Stylizacja: wild thing

13 komentarzy:

  1. leo <3 jeszcze u Ciebie tak na letniaka, slicznie!

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna ta bluzka, uwielbiam panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. GREAT LOOK! LOVE IT !!! <3



    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana jak TY cudnie wyglądasz i ta narzutka :)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja, ta panterka świetnie nadała charakteru całości! Boska torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bosko Kochana!!!! cuuudnie! Bajeczną masz tą narzutkę! zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna narzutka:)
    obserwujemy?

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta narzutka/sweterek czy co to jest, jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze miałam problem żeby przekonać się do zwierzęcych wzorów, no bo zadawałam sobie pytanie czy dobrze w nich wyglądam. W sumie do dziś nie przekonałam się na 100%. Ale warto próbować :)
    Zgadzam się z poprzednim postem, narzutka świetna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags