środa, 3 grudnia 2014

fundamental element in my wardrobe

 Kiedyś wyczytałam gdzieś, że szafa każdej kobiety powinna się składać w sześćdziesięciu procentach z bazowych (czyt.basicowych) ubrań. Trudno się z tym nie zgodzić.

Dla mnie takim podstawowym elementem jest m.in. kurtka ramoneska oraz koszula jeansowa. Te dwie rzeczy można łączyć z resztą garderoby do woli.
Ramoneska jest idealna zarówno do jeansów jak i do małej czarnej. Natomiast jeansowa koszula  wygląda idealnie w połączeniu z innym jeansem.

Dziś jednak te dwie rzeczy nosiłam razem. Myślę, że efekt jest całkiem niezły. Co Wy o tym sądzicie ?


I read somewhere once that the wardrobe of every woman should consist of sixty percent from basic clothes. It is hard to disagree.

For me  fundamental element in my wardrobe is biker jacket and jeans shirt. These two things we can combine with the rest of the wardrobe at any time.
Biker jacket is ideal for both jeans and a little black dress. But also denim shirt looks perfect in combination with other denim.

Today, however, I was wearing these two things together. I think the result is pretty good. What do you think about this look?



________________________________

OUTFIT

koszula / jeans shirt - local store
spodnie / pants - Bershka
ramoneska / jacket - Sheinside here
okulary / sunglasses - Sinsay
botki / ankle boots - Dresswe here
bransoletka / bracelet - Sheinside here
basic top - Mango

_________________________________


14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja !
    A ja już kupuję ramoneskę 2 lata, nie znalazłam jeszcze odpowiedniej haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że ja swojej ramoneski też długo szukałam. Teraz jednak od kiedy ją mam tworzymy duet idealny hahha:)

      Usuń
  2. świetne spodnie! o swojej ramonesce kompletnie zapomniałam, a teraz już może być na nią trochę za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to szczęście, że pogoda na Cyprze jest wciąż łaskawa więc mogę swobodnie ją nosić.

      Usuń
  3. Tak bardzo zazdroszczę pogody, a spodnie są cudowne kochana.
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Zocha :) Faktycznie pogoda jest super jak na tę porę roku. Wciąż mamy tutaj ciepłą jesień.

      Również pozdrawiam
      Kasia

      Usuń
  4. Its so beautiful... Great piece of sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chic outfit!

    Enter my Banggood Giveaway (Open Internationally) Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. the pants are just fab!

    http://soulofsunday.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags