piątek, 26 października 2012

FashionPhilosophyFashionWeekPoland


Moja praca, moje hobby...

Fashion Week to dla fanów mody największe wydarzenie w Polsce. Mam okazję oglądać je od wewnątrz biorąc udział w przygotowaniach do tego jakże niezwykłego eventu. W tym sezonie w 7 edycji FahionPhilosophy Fashion Week Poland odbędzie się ponad 50 pokazów podczas 4 dni trwania imprezy.


Już zaczynamy...


My work, my hobby ...

Fashion Week is for the fashion fans the  greatest event in Poland. I have the opportunity to watch them from the inside by taking part in the preparations for this remarkable  event. This season, the 7th edition of Fashion Week FashionPhilosophy Poland will be more than 50 shows during the four days of the event.


od lewej : Ja oraz  Katarzyna Sokołowska (reżyser pokazów), Irmina Kubiak (organizator FW) 

From left: Me and Katarzyna Sokołowska - (show director) Irmina Kubiak - (FW organizer Poland)




1 dzień FPFWP Magda z  LIFE FULL OF COLOURS wraz z Tamara czyli Macademian Girl oraz Przemek i Shiny Syl

1 day of FPFWP Mags from LIFE FULL OF COLOURS and Tamara from Macademian Girl and blogger Przemek and  Shiny syl



za nami pierwszy dzień FashionPhilosophy Fashion Week Poland tu nasza Magda wraz z Panią Irminą Kubiak (organizator FW) oraz Panią Gosią Baczyńską. 

first day of Fashion Week Poland ! our Magda here with Irma Kubiak and Polish Designer Gosia Baczyńska.

FOT. Bartosz Ka Nachtigal

FashionPhilosophy Fashion Week Poland to największa impreza modowa organizowana w Polsce o zasięgu międzynarodowym. To wydarzenie przyciągające jednocześnie artystów, handlowców i media. Siódma edycja odbędzie się w dniach 24-28 października 2012.

FashionPhilosophy Fashion Week Poland is the biggest fashion event organized in Poland with international scope. This event attracts both artists, merchants and the media. The seventh edition will take place from 24-28 October 2012.





Follow on Bloglovin

9 komentarzy:

  1. Awesome photos. Would love to see more <3
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie wiedziałam, że Ty Kochana masz tak wiele wspólnego z modą!! Super! Ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie nie ma w tym roku :( tak żałuję ! :(
    moja Łódź <3 świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for providing this information.
    Also see my web site: investing in penny stocks

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję - super zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. great post, beautiful pictures !
    http://www.melolimparfaite.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz foty ! ja kuruję stopy :P ...jak będziesz miała nasze z Barbi wyślij mi koniecznie ! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. na drugim zdjęciu jest jeszcze Przemek z http://style-spy-blogger.blogspot.com/ i ja :) shinysyl :D

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags