sobota, 10 maja 2014

So in Love...











___________________________________

OUTFIT

sukienka / dress - Sheinside here
kurtka / jacket - Sheinside here
torebka / bag - Ebay
zegarek / watch - Ice-Watch
sandały / sandals - local store
naszyjnik / necklace - Appleineye here

____________________________________


Tropikalne motywy były już modne w poprzednim sezonie ale wygląda na to, że moda lubi się powtarzać ponieważ także tego lata  poczujemy się jak w tropikach... 

Jeśli o mnie chodzi ja nie mam nic przeciwko :)

 

Tropical motives were already fashionable in the previous season, but it seems that fashion repeats itself because this summer again we can feel like in the tropics ...

If you ask me I don't mind :)








10 komentarzy:

  1. ramoneska <3 mam bardzo podobna z pimkie.Super zestawiłas tą sukienką,podoba mi sie :)
    ja dopiero zaczynam eksperymenty modowe,zapraszam www.madebyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam tą kurtkę, jest moim takim "uzupełniaczem" do wielu stylizacji.

      pozdrawiam, Kasia

      Usuń
  2. such fashion look
    love this awesome feeling,dear

    wanna be your friend,can i ?
    just waiting for your answer,let me know in my blog,think you

    your lovely Poppy
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. omg! ja też jestem in love jak na Ciebie patrzę :))) cudna jest ta sukienka!!!!!! wyglądasz po prostu BAJECZNIE!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna sukienka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna sukienka, obłędnie połączona z naszyjnikiem! ;)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags