czwartek, 31 maja 2012

They say that less is more but I find the opposite

Nie wiem jak Wy ale ja mam kompletnego hopla na punkcie biżuterii. Uwielbiam łączyć ze sobą style. W zależności od okazji noszę stare złoto, srebro lub kolorowe akcesoria niczym tęcza. 

Dziś przygotowałam dla Was kilka zdjęć wyszukanych w sieci.

Miłego oglądania













source of inspiration :
theglamourai
5inchandup
maffashion
spell and the gypsy collective

I don't know about you but I'm completely crazy about jewelry. I love to mix and match styles. Depending on the occasion of I wear old gold, silver or colorful accessories like a rainbow.


Today I prepared for you some photos found on the web.


Enjoy

tekst
Katerina

17 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię eklektyzm w modzie, zwłaszcza w biżuterii, ale sama nie noszę jej za często... Chyba czas to zmienić, bo zdjęcia, które umieściłaś, są mega inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrazam sobie wyjsc z domu bez jednej chociaz branzoletki hihihi... czasem pewnie wygladamjak przyslowiowa choinka a co tam ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. I love the gold colored shoes.. very pretty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE zdjęcia ,kocham taką biżuterie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie mam problem z bizuterią, zadko znajduje cos co mi sie podoba w normalnych sklepach a na markowa ktora jest przecudowna niestety mnie nie stac :) ale mam nadzieje obkupic sie w tej kolekcji Anny Dello Russo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze ja tez licze na nowa kolekcje Anny w H&M. Jest ona absolutnie w moim klimacie. Ja czesto szukam takiej kolorowej bizuterii takze w sklepach indyjskich gdzie cenny nie zawsze sa szokujace. Polecam

      Kacha

      Usuń
  5. bardzo fajne te biżuteryjne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!! Ile biżuterii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piekna stylizacja i bizuteria na zdjęciu pierwszym!

    OdpowiedzUsuń
  8. I agree... more&more!! :) i'll follow you, visit me *

    http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags