sobota, 19 listopada 2011

When the days are getting colder

Kiedy dni są coraz chłodniejsze najlepszym rozwiązaniem jest ciepły sweter. Może to być kardigan noszony zamiast  kurtki lub lekki sweterek noszony pod trenczem. Zarówno w mojej szafie jak i Magdy takich "ocieplaczy" jest wiele a z czasem jak zrobi się coraz chłodniej i Cypryjska jesień ustąpi chłodnej zimie, pewnie nie będziemy się z rozstawać z naszymi swetrzyskami.

Magda na ostatni spacer wybrała neutralny szary kardigan. Jest to świetna podstawa dla każdego stroju. Poza tym  takim popielatym kolorem podkreśliła swoją urodę. By cały zestaw nie był zbyt nudny ciekawymi botkami przełamała całość.
Ja wybrałam multikolorowy sweterek w pasy i superszerokie spodnie w kolorze gorzkiej czekolady.   Moim zdaniem w takim "towarzystwie" mój klasyczny beżowy trencz prezentuje się niezwykle nonszalancko. Jako dodatek założyłam mój ukochany beżowo-fioletowy szal muszę przyznać, że ostatnio się z nim  nie rozstaje.






on photos up Katerina

pants - Terranova
sweater - Next
trench coat - Atmosphere
leather bag - Borselino
scarf - INVUU LONDON






on photos up Mags

cardigan - flea market
skirt - no name
shirt- MAZE
shoes - no name



Magda for the last walk chose neutral gray cardigan. This is a great base for any outfit. Besides, such a gray color highlighted her beauty. 

I choose multicolor striped sweater and super-wide trousers in dark chocolate color . In my view, in this "company" classic beige trench coat  looks very nonchalantly.

9 komentarzy:

  1. Ale Mags ma długie nogi w tych spodniach! Katerina - bluzka i bużuteria bombowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasiasta bluzeczka jest świetna! A kolory idealnie współgrają z twoim odcieniem blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten płaszczyk masz fanstastyczny! ;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolnie wybrana rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawy Dziewczyny!:):* Ach i te spodnie w kant-mój ulubiony krój,są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal Mags jest cudowny! Pięknie podkreśla oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjecia :) zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądacie! nie mogę osobiście się przełamać co do spodni o kroju dzwonów ale na tobie wyglądają pięknie! kiss,alix

    OdpowiedzUsuń
  8. stunning!!!
    happy thanksgiving!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags