piątek, 3 marca 2017

culottes pants - coming back in a big way !

One of my favorite trends this upcoming season are  culottes pants. "culottes  in women's fashion  is simply skirt to mid-calf, which enjoyed particular popularity in the '90s, and now coming back in a big way." I love their loose form, particularly wide legs which provide me the freedom of movement. In my closet I have a few such pairs.


In today's outfit I put on color. Shirt in the style of the 70s twisted up the entire look. I think that the combination of these two decades looks pretty good. Of course, I leave it to you.



Jednym z moich ulubionych trendów tego nadchodzącego sezonu są spodnie kuloty. "Kuloty z garderoby kobiet to po prostu spódnico-spodnie do połowy łydki, które szczególną popularnością cieszyły się w latach 90., a teraz wracają w wielkim stylu."⇾ELLE.
Ja uwielbiam ich luźną formę, szczególnie szerokie nogawki które zapewniają mi swobodę ruchów. W mojej szafie mam kilka takich par. 


W dzisiejszej stylizacji postawiłam na kolor. Koszulą w stylu lat 70tych podkręciłam cały look. Myślę, że takie połączenie tych dwóch dekad wygląda całkiem nieźle. Oczywiście ocenę pozostawiam Wam.











Statement Necklace - Happinessbtq 
Jacket -  Sheinside
Khaki Pants - Boohoo
Boots - fullah sugah























4 komentarze:

  1. YYy a ja widzę kolana u ciebie koło kostek :/ Te spodnie strasznie skracają nogi, może gdyby były obcisłe to ok, ale szerokie to jedynie przed kolano lub za kostkę ... ale to moje zdanie :)
    Za to koszula super ! i ta kurtka do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam Twoje zdanie jednak ja czuję się w nich swietnie. Myslę, że przy moim wzroscie te kilka cm mniej nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  2. Spodnie bardzo fajne, chociaz kroj nie dla mnie :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That is super cute, what a great last minute find! I love it xx You will like to see more fun from here.

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags