poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Going nude

Hej ! Witam Was Kochani ! Jak samopoczucie ?! Ja jestem cała w skowronkach a to wszystko za sprawą Pani Wiosny, która mam nadzieje już na dobre zagościła tu na wyspie Afrodyty. Dni są coraz dłuższe no i oczywiście cieplejsze a to mobilizuje mnie do tego by więcej przebywać na świeżym powietrzu. Nie tylko ja odżyłam lecz także moja garderoba. Po długiej zimie wreszcie nabrała świeżego wyglądu. Coraz częściej więc sięgam po jasne kolory np. pastele tj. te ze zdjęć poniżej.



Hey! How you doing ?! I am so goood and it's all thanks to " Miss Spring ", which I hope for good will stay  here on the island of Aphrodite. The days are getting longer, and of course warmer and it motivates me spend more time on the fresh air. Not only me I feel well but " Miss Spring " also revived my wardrobe. After a long winter, finally my wardrobe got a fresh look. Every day more and more I reach for bright colors such as pastels like  those from pictures below.

 

 
on photos up Katerina

pants - Stradivarius
sweater - Zara
flats - Stradivarius
bag - Mango
ring - Invuu London here
belt / scarf - Invuu London
watch - Ice-Watch
sunglasses - reserved
bracelets - Indian shop / flea market






cute cheap clothes free shipping free shipping womens clothing buy cheap clothes online free shipping
cheap summer dresses cheap summer dresses online cheap wholesale dresses

34 komentarze:

  1. Super blog i świetny post nie mogę się napatrzeć :)
    może obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! A u nas dalej ponuro i zimno : ( Może chcesz się zamienić? : D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdrościmy tego słońca , u nas za oknem śnieg ;(
    Pozdrawiamy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, wyglądasz cudnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne wiosenne połączenie:*
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za kolejne odwiedziny. :)))

      wybaczam nieobecnosc, mam nadzieje, ze bede Cie tu widziec czesciej :*

      Usuń
  6. Ooo jak ja bym chciała żeby taka pogoda była u mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ! super balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Me encanta el look. Me sigues en GFC yo ya lo hago en facebook y en GFC.

    Un saludo so chic.

    http://sochicbypatricia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit :)
    jak cieplutko widać było, niech ta wiosna juz przychodzi ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo nie, przestaję do Was zaglądać, po prostu przesadziłaś Tym razem! Słońce? Plaża? Morze? Ty mnie chcesz do grobu wpędzić??? Ja wyglądam za okno i widzę 40cm śniegu! Nie bawię się tak!

    Ale wyglądasz cudnie ;) i tak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehhee... biedactwo moje :***** wiem wiem Kochana jak Wam musi sie juz tesknic za zima. Na pocieszenie Ci powiem tylko, ze tu juz jest bardzo cieplo a to oznacza ze przez najblizsze 7 miesiecy nie ujrze deszczu...czyli zar bedzie sie lal z nieba i to po 1 miesiacu bedzie juz do niewytrzymania.

      Mam nadzieje, Kasiula ze zajrzysz jeszcze tu...

      buzka ! Kasia

      Usuń
  11. Jakie śliczne spodnie... *.* Ja takie pastelowe rzeczy uwielbiam ! ; )))
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź. ; D
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. I love your blog :)I'm following you,follow me :)
    http://elenasofiastocco.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Ech Kochana,jak ja teraz chciałabym być tam gdzie Ty teraz jesteś <3
    Chociaż i u mnie dzisiaj słonko się pokazało więc jest nadzieja,że w końcu ta wiosna przyjdzie:)
    A secik bardzo fajny-jak zwykle u Ciebie,portaski mi się marzą w takim kolorze:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh Ada mam szczera nadzieje, ze i do Ciebie dotrze wkoncu ta Pani Wiosna, w tym roku chyba troche sobie pokpila sprawe...

      co do portaskow to ja przez przypadek na nie wpadlam i postanowilam od tak sobie przymierzyc i okazalo sie ze nie wygladam w nich tak zle...( hmmm taka mam nadzieje )wiec je kupilam ;)

      Usuń
  14. Och zazdroszczę pogody.
    Bardzo ładna kolorystyka taka prawdziwie wiosenna.
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh tymi zdjęciami przywołałaś mi wspomnienie Świąt Wielkanocnych sprzed dwóch lat które spędzałam w Pafos, a teraz co? Wyglądam za okno i widzę tylko śnieg śnieg śnieg! Zazdroszczę, że masz takie widoki na co dzień (+ wspaniałe wszechobecne koty!:)

    Świetne spodnie, torba i buty! Przepiękne kolory, już nie mogę się doczekać kiedy pogoda pozwoli na założenie takich również w Polsce...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musialo byc pieknie w Pafos podczas Swiat. zaluje, ze pogoda sobie tak pokpila z was w Polsce i jeszcze sie z Wami droczy. Moja Mama mowila mi, ze w moim rodzinnym miescie czyli Katowicach od miesiecy nie bylo slonca. Ohhh ! Ten swiat zwariowal !

      Mam nadzieje, ze i do Was wkrotce dotrze wiosna.

      pozdrawiam Kasia

      Usuń
  16. super stylizacja fajne dodatki. zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja:)
    A gdzie jest tak cieplutko?

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi my dear!!!
    Thank you so much for your lovely comment and for following my blog....!!! :) <3

    NICE PICTURES!!

    Now I'm your newest follower!!!
    Hope to see you again on my blog. Now there's an interesting post!!

    www.thechicetoile.blogspot.com

    KISSES, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  20. ....a tymczasem Polska zakopana w śniegu haha Kasiu jak ja Ci zazdroszczę ! pięknie wyglądasz , promiennie i wiosennie <3 rewelacyjne portki !

    buziaków sto !

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę ciepła. Outfit super.

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie i torba są świetne! Też zazdroszczę pogody! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kobieto jak ja ci zazdroszcze tego slonca wiosny u nas koszmar - jede do ciebie to przy okazji ukradne te piekne spodnie no dobra pozycze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. jaka pogoda umieram z zazdrości!!! świetny zestaw! pozdr i zapraszam do siebie na stałe

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi, would you like to follow each other? Let me know :)

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags