czwartek, 21 kwietnia 2016

gypsy girls have more fun

This over the top glamorous statement necklace from happinessbtq features lots of details and rhinestones. It is perfect for boho chic style. I love to wear it with my wide leg denim jeans and this embroidered crop coat. I think that this is the perfect combination of glamour and bohemian style...what do you think ?








Btw Happiness Boutique  offers free shipping as well as a customer reward program, it will be excellent if you could check this out.


OUTFIT

____________________

jacket  / żakiet - Shein here
jeans / dżinsy - Boohoo.com
top - no nome
necklace / naszyjnik - Happinessbtq here
shoes / buty - Charles&Keith
hat / kapelusz - Terranova

_____________________








9 komentarzy:

  1. Masz bardzo fajny styl. Bardzo podoba mi się całość :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ naszyjnik, niesamowity! Bardzo ładny masz też żakiet, piękna całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za styl! Kurczę naszyjnik jest piękny, a Ty wyglądasz cudnie! Mega mi się wszystko podoba! Kapelusz, żakiet i ten naszyjnik to jest najlepsze co mogłaś wybrać do bazy (bluzki, spodni i butów). Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych, jeszcze raz.. świetny styl! :)
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BArdzo mi miło, że ten zestaw Ci przypadł do gustu. Ja uwielbiam bazować na prostej garderobie. To idealny sposób by z niczego stworzyć 'Coś'. Również pozdrawiam i obiecuję odwiedzić Twojego bloga.
      KAsia

      Usuń
  4. No kochana, naszyjnik i marynarka / narzutka skradły moje serce !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Genialnie wyglądasz!
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags