piątek, 18 lipca 2014

Summer time vol.2

Hej Kochani ! Dziś powracam do Was z drugą porcją zdjęć z naszych letnich zdjęć. Pierwszy wpis znajdziecie tutaj

Tym razem pokażę Wam dwa letnie zestawy jakie miałyśmy na sobie wraz z Magdą podczas naszej ostatniej wycieczki do Protaras. Ponieważ tam wybrałyśmy się dopiero późnym wieczorem, stroje jakie miałyśmy na sobie były odpowiednie także na wieczorną kolację.

Magda postawiła na wzorzystą krótką sukienkę którą połączyła z letnimi sandałkami na obcasie.

Ja natomiast wybrałam moje ukochane wzorzyste spodnie, które połączyłam z prosta granatową bluzką.










MAGDA'S OUTFIT

sukienka / dress - Vero Moda
kolczyki / earrings - Nine West
bransoletka / bracelet - Parfois
buty / heels - Terminal ( local boutique )
pasek / belt - second hand













KATERINA'S OUTFIT

spodnie / pants - Mango
bluzka / blouse - Lidl
kolczyki / earrings - needmorestyle.com
okulary / sunglasses - Ebay
bransoletki / bracelet - DIY
zegarek / watch - LiuJo







2 komentarze:

  1. Amazing look!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądacie! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags